אימון אישי תפקודי

אחת הדרכים הממוקדות והאפקטיביות ביותר לסייע לבעלי הפרעת ADHD וללקויי למידה במימוש מטרותיהם האישיות והמקצועיות. האימון מומלץ על ידי פסיכיאטרים ונוירולוגים.

על פי התיאוריה של בארקלי ( 1997 disinhibition), בקרב מאותגרי קשב ישנו חסך ב"תפקודים מנהלתיים " של המוח.

 

כלומר: קיים ליקוי בעיכוב התגובה, הגורם לקושי ב:

  1. זיכרון העבודה – היכולת לאחסן תמונה מנטאלית של מטרה.
  2. דיבור פנימי וארגון מידע – היכולת לתכנן ולסיים משימות ויעדים.
  3. ויסות עצמי של רגשות; אימפולסיביות, תחושות לחץ, חרדת בחינות ועוד.
  4. מוטיבציה – היכולת לשמור על משמעת עצמית, למרות שאין חיזוקים או סיפוקים מידיים.
WhatsApp Image 2020-08-23 at 12.57.29

אתה המאומן, מעלה קשיים ואתגרים מהמקום בו אתה נמצא. ביחד אנו "מתיידדים" עם הפרעת הקשב ו/או הלקות שלך, מזהים ערכים ומטרות, עוברים משוכות, וסוללים את הדרך לשינוי.

אני כמאמנת, מקנה לך כלים פרקטיים , ביניהם טכניקות מיינדפולנס ( הרפיה), שישפרו את התפקודים הניהוליים שלך, כמו: ניהול זמן, ארגון הסביבה הביתית והתעסוקתית, ניהול כעסים, גמישות בפתרון בעיות, שיפור ביצועים בעבודה ועוד.

במהלך האימון תעבור שינוי בהרגלי החשיבה , באמונה שלך בעצמך. תפתח אסטרטגיות שונות, איכות הביצוע שלך תשתפר ותחושת התסכול והכישלון יתחלפו בחוויות של הצלחה.

ד"ר ברוקס טוען שלכל אדם יש לפחות אי אחד של כישרון, ולכן איתור וטיפוח של אי אחד עשוי לשמש זרז להתפתחות איים אחרים. תפקידי לחשוף יחד איתך איים אלה ולטפח אותם כך שיבלטו בתוך אוקיינוס של ספק עצמי.