אימון תפקודי אקדמי

תקופת הלימודים באוניברסיטה היא תקופה של התפתחות אישית,

המחייבת גיוס משאבים נפשיים ואינטלקטואליים.

במיוחד אתם, סטודנטים בעלי הפרעת קשב / לקויות למידה, מדווחים על תקופה מייגעת: לשבת ולהקשיב לדברי המרצה, לארגן את חומרי הלמידה, להגיש את המטלות בזמן, לקרוא ולסכם טקסטים מורכבים, לאחסן ולשלוף את המידע מהזיכרון.

כל אלו יוצרים פער בין כישוריכם האינטלקטואלים לבין הישגיכם.
האימון האקדמי, מתקיים אחת לשבוע ומלווה במשימות.

את/ה הסטודנט/ית מציב/ה לעצמך מטרות.

WhatsApp Image 2020-08-23 at 13.16.56

אני מובילה אותך לגלות בעצמך את הפתרונות לשינוי,

מעניקה לך כלים למודעות עצמית וטכניקות שונות להתייעלות בתפקוד.

משלבת כלים מה – cbt, מהסכמה תרפיה ומהמיינדפולנס.

מטרת האימון היא להעצים את תחושת המסוגלות שלך ,
לשפר את איכות הלמידה תוך איזון עם שאר תחומי החיים ולהשיג את היעדים האקדמיים.
במהלך עבודתי כמאמנת וכמומחית לאסטרטגיות למידה,
גיליתי ששיקום דרכי למידה + אימון תפקודי אקדמי = שילוב מנצח!

 

האימון המשולב כולל:

  • "התיידדות" עם ההפרעה ו/או הלקות
  •  זיהוי ערכים
  •  איתור חוזקות
  • מעבר מהרגלים מעכבים למנצחים
  • ניהול זמן
  • איתור סגנון למידה
  • ארגון סביבת למידה
  • כתיבה אקדמית
  • עיבוד חומר לימודי
  • אסטרטגיות זיכרון
  • חרדת בחינות
  • בקרה